Khamis, 30 Jun 2016

OMG.....Bags Bags Bags Bags & Bags



Selamat Petang  Uols,


Nak share pasal bag hari ni , kenapa bag?? tetiba kan hehehe...semalam aku saja bukak Zalora & bekenan kat 3 bag ni, so nak mintak tolong korang bagi pendapat yang mana ok untuk aku boleh??? coz terpaksa pilih satu je almaklum dalam keadaan sekarang tak boleh nak berbelanja besar huhuh...



 1.Beg Tangan Hitam








Pada aku hitam ni selamat senang nak matching dengan mana2 baju tol x? tapi tak semua suka warna hitam betul tak?Dalam kata erti lain warna hitam ni kira klasik punya warna.Pada aku wajib ada satu hehehe.Da ada bag warna hitam tapi yang macam ni tak ada lagi..haruskah??? hehehe...











2. Beg Satchel







Yang ni sesuai untuk bawak dokumen kerja, pada aku cantik,kalau pakai mesti nampak ala2 sophisticated gitu hehheeh..









3. Beg Tote


 Beg tote aku suke hehehe , sebab aku boleh simpan semua    barang hahaha .Kalau nak pergi office pon beg tote ni masih kelihatan hebat dalam suasana kerja.
















I wish i can buy all of them tapiiiiiiiiii ...............


Kalau korang rasa nak cuci mata sila tekan kat sini ye  bags



About Masita Eyta

Blogger

I Do My Own Thing And I belive What I Do Is The right Thing

16 comments:

  1. yang kedua tu nampak okay. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok thanks dear nadhie bg pendapat :)

      Padam
  2. No.2 tu nampak cantik.. beg ni nk guna bawa g raya ke or ke opis??

    BalasPadam
    Balasan
    1. no 2 ye hehe okies2 x kesah sis bawak je kedua2 tempat hahaha janji ada beg :p

      Padam
  3. No 1 nampak lawa bagi saya.. ehehe

    BalasPadam
  4. Haiii.. farah datang bw n follow. Jemput join segmen bloglist farah ye ^0^

    http://farahsanusi.blogspot.my/2016/07/pencarian-bloglist-by-farah-sanusi.html

    BalasPadam
  5. Rambang mata Reen tengok.. Hihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Reen heheh..kan klu de bnyk uit sume nk beli kn hahaha..

      Padam

Assalammualaikum
kalau rajin silalah komen...nanti saya blogwalking ok :)